Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: VNO
Data: 2010-12-20 07:47:58
> Nes jei PVM eina Lietuvai, tai jo nauda as galiu ir pajausti. O tu
> neiskarpyk po tiek daug, tada ir prasme kita atrodys. Primenu, kad tavo
> teiginys mano auksciau esanciam klausimui skambejo taip: "> Lietuvoje
> pirkdamas benzina tu sumoki Rusija uz nafta ir Lenkijai uz perdirbima." Su
> kuo as nesutinku. Nubyra Lenkijai, nes lenkam priklauso musu MN, bet uzdirba
> ir musu tautieciai. Ta ir norejau pasakyt. Pasvaigimai apie ES nauda/poreiki
> ir pan - cia jau kita tema.

tai ka as galiu dar pridurti.
tikiuosi tokiu kaip tu bu kuo maziau.
tada "byres" i biudzeta tiek mazai, kad valdzia pagaliau supras, kad jau laikas pradeti "daryti" pinigu, o ne tik naudoti.

> O as kazkur sakiau, kad cia viskas teisingai? As tik sakau, kad jei yra
> mokesciai ir vieni juos moka - turi moketi ir kiti.

nepyk, bet cia, kad vaizdziai butu - vergo snekos.
jei vergas dirba uz dyka, tai ir visi kit turi.

> O kaip tu manai? Vis mane kaltini nezinojimu ir kvailumu, bet pats negi
> manai, kad uzraukus ES investicijas i LT/Lenkija nebereikes atidavinet tu
> pinigu? Ok, galbut ES pavadins tai "investicijomis i naujas nares", bet
> esmes tai nekeicia. Salyginai jau dabar atidavinejam juos - isvaziuoja musu
> studentai, mokslininkai, kita darbo jega, kuria apmokem is savo/ES lesu.

wow :D kok idomus mokejima.
ES esme yra lasivas judjimas - tai tikrai niekas nieko nemoka.
"Cia gi viskas i bendra ES katila" (C) Zebediejus.

> Destyciau ekonomika, nediskutuociau su antru tokiu paciu neismaneliu :)

Apie ka tu cia?
Tipo ismanai ekonomika, bet sunku priipazinti?

> Ir vel nedaskaitymas ar samoningas iskarpymas. Mano atsakymas buvo toks:
> "Taip, investicijos gera mintis, bet kadangi musu salyje tokios tradicijos
> nera, tai net nepagalvojau. Cia pripazistu."

Jo saminingas pasijuokimas is zodzio "tradicija investuoti".
Tu gal gali bent jau koki saltini nurodyti, kur kompetetingas asmuo koks nors raso "tradicija investuoti" :DDDD
Investuojama, ten kur NAUDINGA, o ne ten kur tradicija :D
Aisku toj tu mane pavarysi, nes netradiciskai parasiau.

Jei tu zinai koki nors kita buda saliai geriau gyventi, nei melzti savo gyventojus ir imones - tai rasyk.
Jei nezinai, tai NEMANYK, kad tokiu budu NERA.

> O tai visada garantuoja didesni moeksciu surinkima? Gal sumazinus akciza tas
> pardavimas padides ne tiek zymiai ir nepadengs to skirtumo, kuris susidare
> del mazesnio akcizo? Cia labai jau priklauso nuo prekes, kuriai tas akcizas
> taikomas. Priklauso nuo to ar pirkejas turi galimybe ta preke patogiai gauti
> is kitur, ar ji pirmo butinumo ir pan. Todel tamstos parasymas teisingas tik
> tam tikrais atvejais.

"tam tikri atvejai", "garntuoja mokesciu surinkima".
rasyk su pvz, kada tai buvo blogai, kad agerai.
Kodel viesbuciam sumazino PVMa?
Kodel siuo metu sumazintas akcizas dyzeliui?

Negi tau nedaeina, kad mokecius rinkti yra gerai, kai juos galima surinkti?
Europoje daug kur mokesciai didesni, bet tai tikiuosi upranti, kad ten yra is ko surinkti juo.
Ir imones moka juo didesnius, bet ir sau lieka didesne dalis.
Pas mus gi valdzia tyciojasi - siulo/mazina pelno mokesti per krize, kai daugelis to pelno netures.
Po to dar per visas tv pasakys, kad va mokescius mazina.

> Neisizeiskit, bet nezibat ir tamsta giliomis ekonominemis ziniomis. Smegenu
> plovimui esu gan atsparus, nes nera kam ju plauti. Kaip ir minejau,
> televizoriaus neziuriu, politikais netikiu, realia situacija (kuri labai
> skirtinga nuo mano tos persamos "idealistines") matau.

Tai pala pala - tu cia teisuolis, oas izeidinetojas?

Jei norit izeidinet -
> tada neverta cia flame'int. Norit pakalbet faktais - mielai prasom.
> Eili karta pakartosiu - nepaminejau ne vieno zodzio, kad investicijos blogai
> ar kad jos neturi buti daromos. Mokesciu surinkime, deja, siek tiek
> nusimanau. Bent jau turiu bendra vaizdeli. Galiu nezinoti subtilybiu, bet
> zinau viena paprasta dalyka: jei naudojiesi paslaugomis, susimokek. Ta
> ismoke manes dar tada kai buvau vaikas. Taip pat ismoke, kad nusukineti savo
> dali nuo bendro katilo yra vagyste. Cia nereikia nei ekonomikos mokslo
> daktaro laipsnio, nei labai dideles izvalgos.

Apiei nvesticiajs tu ir zodzio neparesei, jei as nebuciau uzsimine.
tau gi tik "mokek mokecius - ramiai miegok" visur vaidenasi.
"jei naudojiesi paslaugomis, susimokek. " - tai del to ir matosi vaizdelis! :D
daug kas dar mato, kad nera uz ka moketi, bet tau vaizdelis, kad moeti yra uz ka.
sekmes.

gerai, galima jau baigti.
tu mokek mokecius, net jei nera uz ka, mokek, net jei tai tik nedidelei grupelei i nauda, o as darysiu truputi kitaip.
galu gale busim abu patenkinti :D

VNO