Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: VNO
Data: 2010-12-16 19:09:29

> Zinai, tikiu. Nafta dar nera benzinas. Pirkdamas benzina Lenkijoje sumoku
> dali Rusijai uz nafta (zaliava) ir dali Lenkijai uz jo pavertima benzinu,

Lietuvoje pirkdamas benzina tu sumoki Rusija uz nafta ir Lenkijai uz perdirbima.

> mokescius ir pan. Zinau, kad dalis mokesciu, uz kuri sumoku Lenkijoje eina i
> ta lenku/musu puoda - Evrosajuza. Tebunie, eina labai maza dalis, bet
> didesne nei is Rusijos :)

deja, i ES nieko neeina.
pvz LT kiek i ES biudzeta sumoka?
O Lenkija moka ar gauna?

> O kaip valstybe turetu "uzdirbti pinigus"? As zinau tik viena buda (na,
> neturime mes naftos ar kitu iskasenu, kad galetume jas eksportuoti) - gauti
> mokescius is imoniu ir zmoniu.

Tai sita jau supratau. pastebejau, kad nezinai kitu budu.
o ka zinai apie auktu technologiju pardavima, karine pramone?
teko girdeti apie laisvas ekonomines zonas?
teko girdeti apie investicijas? :)

Dar gali pardavineti valstybini turta,
> nuomoti zeme ar priimineti branduolines atliekas. Tokie ir panasus "verslai"
> mums ne visai patiktu, tiesa? Reiskia, lieka vienas budas valstybei
> gyvuoti - mokesciai.

Taip sako mums per durbadezes.
netikek jais.

As tikrai esu pirmas uz tai, kad musu mokesciai
> skirstomi neracionaliai, kad jie istaskomi ne ten kur reikia. Bet as skiriu
> dvi problemas - mokesciu nemokejima (pirmiausia ta pajucia pencininkai,
> bedarbiai ir pan soc. remtini zmones, paskui pajuntame savo kailiu -
> gesinamos gatviu sviesos, nebetvarkomi keliai, visiskai deje mokytojai ir
> pan.) ir prasta ju panaudojima (valdovu rumai, auksiniai tulikai ir pan).
> Slepdamas mokescius tu niekaip neprisidedi prie tos antros problemos
> sprendimo. Tik gilini pirmaja.

cia siaip pasaresi ar zinai kazka?
kokie tavo manymu mokesciai yra sverbesni?
ar teko pagalvoti, kad kaikuriu mokesciu nemokejimas didina surenkamu pinigu i biudzeta?

> Kontrabanininko pridetine verte? Idomu kaip jis ta verte sukuria? Kai perka

zmogau - gaua nauda ir pirkimo/pardavimo ir/ar perdirbimo bet kokiu atveju bus tavo bendruoju pelnu.
tad nenusnekek taip baisiai.

> kontrabandine degtine ar kai "juodai" statosi nama? Jam nama stato
> "seselininkai", kurie irgi uz gautus pinigus perka kito kontrabandininko
> kura ir cigaretes. Viskas lyg ok, visi gauna pajamas, visi "sukasi",

:DDDDDDDDD
o tu manai, kad seseliniam bizniu veikia ekonominiai desniai is Marso? :D

> pragyvena. Bet dabar paziurim toliau. Turi kontrabanininkas ir jo
> statybininkas vaiku.

Fajna matyti, akd ir satybininkus jau i juoda sarasa itraukei.
ka dar prifantazuosi?
gaves ponigu is nelegalios prekybos tas blogietis skuba pirkti batona nelegalu, pampersus, laiskrascius, vizitines?
viska perka nelegaliai pas lenkus?

Jie eina i mokykla. Kiek is ju "juodu" tenka mokyklos
> islaikymui, mokytojos algai? Gaunasi, kad jei klaseje mokosi mano vaikas,
> kontrabandininko vaikas ir statybininko vaikas, mokytojai ir mokyklai moku
> tik as. Kodel? Nes as durnelis? Ok, padarom, kad visi pasidaro
> nebedurneliai. Nebemoka niekas. Kas tada? Nupieskit, prasau, jusu
> isivaizduojama scenariju.

:D fantastas.
Kam kazka piesti - paziurek pro langa.
kas 5-as bedarbis, kas antras uz normalaus gyvenimo ribu.
Cia tavo realybes rezutlatas.

> Savo tuos juodus gal isleis Maximoje, o gal isleis Rusijoje pirkdamas
> batona, nes vistiek ten vazineja ir ten pigiau? Uzsipirks pigios rusiskos
> degtines, susivarys kepenis. Tada eis pas daktareli. Daktarelis is ko gauna
> alga? Kas jam apmokejo studijas? Kas islaiko ligonine? Vuolia - vel
> "durneliai", kurie moka mokescius. Taip, kad tas jo apsipirkimas maksimoje
> yra asaros is to kiek jis kainuoja "durneliams".

jei ne paslaptis - kosk tavo issilavinimas?
negi manai, kad mokescius valstybe renka is zmoniu?
ka daro tavo manymu imones?

> Dirbu butent uzsienio imones atstovybeje. Nei pikta nei nepikta. Uz darba
> gaunu alga.Mieliau dirbciau lietuviui (ypac tam, kuris uzsiima eksportu),
> bet jis geriau samdo "apsukruolius" seselininkus, kurie, prispyrus bedai, i
> valstybes ("durneliu" sunestus pinigus) kisene rankele ikisti ne pries.

> Prisipazinsiu - nesupratau ka norejai pasakyti.

pasidomek paprastais dalykais: savikaina, pelnas (bendrasis ir grynasis), mokesciai, pardavimo kaina, pirkimo kaina.

> Ziurint ka pavadinsim "salies ekonomika". Jei ziuret i sali kaip i valstybe,
> ji ne velnio nepraturteja. Ji negali sau leisti pastatyti naujo tilto,
> suremontuoti gaisrininko masinos ir nusamdyti ne visai ant visko dejusi
> mokytoja. Tavo grazus namas nedaro valstybes turtingesne, nekelia ir jos
> "ekonomikos".

Truputi ziauriai cia pavarei.
mano namasm tavo automobilis ir ya salies ekonomika.
Ar zinai kuo matuojama salies ekonomika?

> Gal kazkiek padeda pinigu cirkuliacijai, bet tik tiek.

:) Ou je ! nenustebsiu, jei 75% seimunu taip pat masto.
Ar teko girdeti toki dalyka, kaip pvz: statybininko vieta sukuria 10 nauj udarbo vietu.
kaip manai kiek naudos sukuria daug kartu besisukantys pinigai?
negalvoji, p oto rasai.
paprastas pvz - bankas - pasakyk jiems "Gal kazkiek padeda pinigu cirkuliacijai, bet tik tiek" :)

> Mokesciai daro tos salis ekonomine erdve tinkama verslui.

Wrong. IStatymai daro erdve verslui.
Is ju NEtesiami keliai, is ju ateina INVESTICIJOS.

> mirsta. Bet pofik, gi cia laisva ekonomika. Ka noriu, ta darau. Ar ne taip?
> Kaimynas pamato, kad skanestai gerai eina, niekas taves nekontroliuoja,
> netikrina. Nusamdo rebiatas, padega tavo troba ir pardavineja ta skanesta
> pats. Laisva ekonomika? Yeah, right.

opa pa :D pradeda smirdeti - liko tik pamineti senele si anuku, kurie skuba pirkti vaistu mirstanciai mamai.
kaip ir tu dabar - taip daznai pavaro ir politikai.

> Nera man skirtumo kaip surinks uz nafta, bet nenoriu jam moketi dar ir uz
> jos perdirbima.Tuo tarpu mokedamas musu degaliniu plesikams dar prisidedu ir
> prie keliu remonto, kuriais kaip ir naudojuosi. O kaip prisidedi tu,
> pirkdamas rusiska benzina?

dewgalini plesikams?
per daug ziuri LNK :D

perku benza irgi statoile, bet tik del to, kad apsimoka.
perku prekes be PVM (pvz lenkijoje) nes tai apsimoka.

> Gaus per jau minetus budus: pensija, gatves, medicina, policija, svietima,
> bus apsaugotas, kad "skanestas" nepatektu pas ji ant stalo. Nors skamba kaip
> "popsas", bet pagalvok ar tikrai be tu dalyku pragyventume kaip normali
> valstybe? Musu valstybeje ne viskas veikia kaip turetu. Toli grazu. Bet
> isvis to atsisakyt butu neimanoma.

90 pradzioje taip buvo.
dabar zmogus gaus savo dali iz savo uzdarbio.
o pensija is savo sukauptos pensijos (kiek ten pas mus pakopu jau)
mes pradesime "pragyventi" savo valstybeje tik kai patys galesime UZDIRBTI, o ne kaip SUMOKETI mokesciu.
negi nedaeina?

> Bet sukasi tik tol, kol jam suktis padeda vejas is sono - valstybes
> istatymai, ju kontrole ir pan. Cia tas pats apie kaimyna sugalvojusi
> pardavineti "skanesta".

kam as smulkmenas?
aisku niekas tau neleis pardavineti tabaka be leidimo ar koksa.
bet kam tu pastoviai ta popsa kisi - kaimynas, banditai, istatymai.
cia ir taip aisku.
niekas nesako, kad neturi buti alkoholio kontroles ar ginklu prekybos.

VNO