Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: Zebediejus
Data: 2010-12-16 17:22:12
Na, galima matuotis kas kiek sumoka mokesciu ir pan. Gal tu daugiau, gal ne.
Neesme matavimesi pas ka didesnis. Norejau tik pasakyti, kad kiekvienas turi
tokia pacia pareiga mokescius moketi. Nes mokam ne del Kubiliaus. Mokam del
savo vaiku/tevu, saves paties. O kas jau tuos mokescius valdo - cia jau kita
problema ir ja reikia spresti jau kitaip :)