Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: CodeC
Data: 2010-12-16 17:07:02
On 12/16/2010 04:40 PM, Zebediejus wrote:
> [...]
> netaikau asmeniskai). Todel balsuosime uz skirtingus kandidatus.
> Bet realybe dabar dar kitokia: tu tingi pasidomet kas ka nuveikes ir ka
> siulo nuveikti, tingi (ne fasonas) eiti i mitinga, kad pareiksti savo
> nuomone, tingi (ar tiesiog nenori) pats eit i valdzia ir "padaryt tvarka".
> Tu nieko nesiulai. Tu nieko nedarai. Tik tingi, vagi ir laikai durnais tuos,
> kas to nedaro. Bet gi nesi kvailas ir turetum suprasti, kad "kiekvienas uz
> save" cia ilgai veikti negali ir neveikia.. Kad ta musu vagrana Lietuvele
> laikosi is tu zmoniu, kurie dar moka mokescius.

suprasti kad taip amzinai nesites - neuztenka. pats esi kvailas, jei
manai, kad tavo sumoketi 50 Lt mokesciu kazka pakeis. reikia ne tik
matyt kas blogai, taciau suvokti, kokios yra realios galimybes kazka
pakeisti. buvo cia eile heroju, vieni badavo, kiti deginosi - ir ka -
pakeite kanors? o tokius 'zygdarbius' atliko... jei ateini prie pilnos
kriaukles nesvariu indu ir ideti dar viena sauksteli, tai bendra
situacija nuo to niekaip nesikeicia. aisku gali sau naiviai teoriskai
filosofuot 'o jei nieks nepaliktu nesvariu indu...' gali sau plauti ta
sauksteli, nes tau nuo to geriau ant dusios, bet jei tiki, kad nuo to
pageres dar kazkam, tai nieko protingo cia nematau.