Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: Zebediejus
Data: 2010-12-16 17:11:14
O kaip tamsta isisvaizduoji ta kriaukles iskuopima? Ar sikam toliau ir vieni
pries kitus stebimes - oi, kur indai, kodel niekas ju neplauna?!
As nesiekau heroju, kurie isgelbes pasauli. As sakau, kad viskas susideda is
smulkmenu. Mano sumoketi 50 lt labai esmes nekeicia, bet kai taip pasielgia
1 mln zmoniu, gaunasi 50 mln litu. Ir cia jau zenkli suma. Gi nekvailas
esi - manau moki paskaiciuoti.