Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: CodeC
Data: 2010-12-16 16:33:06
On 12/16/2010 04:18 PM, Zebediejus wrote:
> Bet ar eini i mitinga, kad pasakyt savo nuomone? Ar pats megini "eit i
> valdzia", kad kazka pakeist? Ar pries rinkimus pasidomi uz ka balsuoji ir ar
> esi tikras, kad pasirenki maziausia blogybe?
>
> Tu pasirenki dabar populiaru kelia - vagi ir sakai, kad "is vagiu vogt
> galima". Bet nepagalvoji, kad tavo kontrabanda Kubiliui algos nemazina, ji
> mazina pensija bobutei ir mazina darbo vietu kurima bedarbiui, prastina
> mokslo kokybe tavo vaikui ir privercia gesint apsvietima tavo gatveje.

deja tai neisvengiama tokioj visuomenej. tokioj situacijoj dauguma
gyvena 'kiekvienas uz save' principu. nesigilinant ar tai
teiseta/tesinga, tai yra naturalu, ir taip bus tol, kol:
1. Neismirs visi, gime tokioj aplinkoj ar bent jau didziaja gyvenimo
dali joje pragyvene
2. Kol neatsiras 'kritine mase' tokiu, kurie realiai pakeis situacija.

kaip matosi, vienas nuo kito sitie du dalykai labai priklauso ir
praktiskai uzdaro uzburta rata. lietuvoj nebera kritines mases zmoniu,
kurie noretu/galetu/tiketu kazka keisti, aukoti. pavieniu yra, bet tai
ir viskas. dazniausiai jie is cia isvaziuoja.

is nuejimas prabalsuoti uz 'mazesne blogybe' is pareigos, tai yra lygiai
tas pat absoliutus pasyvumas kaip ir isviso nieko nedarymas.

realus pokyciai imanomi tik is esmes keiciant savo gyvenima, vertybes,
iprocius, daug ko atsisakant, daug ka aukojant. jei viskas ir toliau
vyks savaime taip, kaip jau vyksta eile metu, niekas nepasikeis.