Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: VNO
Data: 2010-12-16 18:42:51
gal pradekim nuo pradziu: yra tiesa, kuria pucia (kaip migla) valstybe, o yra realybe.

paimk i rankas LT konstitucija (faktiskai jau negaliojanti) ir paskaityk.
mes ka nepriklausomi?
mes ka turime savo kariuomene, savo teortorine vientinsuma?

kur mus vaodzia bent zinai?

todel tu gal ir matai piliecius, nes tau rodo.
as pilieciu jau nematau - nauji laikai - yra tik useriai.

pasikartosiu - pradek skirti persama valdzios taktika: renkam mokescius  >> dalinam tiems kam reikia

ir

mastancio zmogaus taktika: valdzia sukuria aplinka (cia minimum) kurioje kuriama pridetine verte, gauna is to mokescius, kriuos dalina.
o jei ziureti i normalia valstybe, tai pati valstybe turi irgi uzsidirbti: valstybines imones, prekyba ginklais ir t.t.

todel baik cia pasakas pasokoti - ne LNK cia.

VNO