Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: VNO
Data: 2010-12-17 13:18:33

>> kur mus vaodzia bent zinai?
> Pasakyk kur musu valdzia?

Pasakyk man ar seimas gali nevikdyti briuelio paliepimu?
Pasakyk man ar gali seimas priimti nacionalini istatyma, kuris aneatitiks es reikalaivmu?

as tai visada sakaiu - musu valdzia msu naujoje sostineje Briuselyje.

> Manau cia turi omeni, kad viska valdo kapitalizmas? Shtatu patirtis parode,
> kad netgi toks kaip kapitalizmas, be valstybes isikisimo nesugeba
> egzistuoti.

gal galima placiau apie ta statu pvz?

Del valstybes musu - gariai kamba "vergu tauta".
Del igalumo pakeisti - pvz 2-3 pateik.
Nes as zinau tik viena - grupele zmoniu su davovavio ugebejimais sumaste ir iigyvendino plana "nepriklausoma Lietuva".
Panasaus "sudejimo" zmones, ti kgalingesni padare "vieninga Europa" darba.
cia aisku be zmoniu realaus dalyvavimo - tiesiog pasae ka daryti ir padare.

pilietine impotencija, tai zmonium (imho) kurie tiki pilietiskumu ir demokratija, noras kazka veikti.
Imho tai klaidingas kelias.
niekda pilieciai valtybes nevalde.

VNO