Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: Zebediejus
Data: 2010-12-16 15:15:22
Gal tik reiktu atskirti kura (maista) is degalines Lenkijoje nuo kuro is
Rusijos/Baltarusijos..

Lenkija yra toje pacioje ekonomineje erdveje, ten taip pat yra akcizai ir
aciu Dievui, kad ji sudaro bent jau teorine konkurencija musu
degalinems/prekybcentriams. Teoriskai galima privesti iki to, kad akcizai
renkami i bendra evrosajuzo katila, is kurio ir mums atseikejama keliams,
bei kitiems atkatiniams projektams "isisavinti".

Kas kita, perkant kontrabandini kura. Ten visas eina i du dalykus:
1. Padedi isgyventi kontrabandininkui, kuris parazituodamas naudojasi
mokesciu moketoju gerove (pvz jo vaikai eina i mokykla). Jei is jo
nepirktum, jis butu priverstas dirbti legaliai ir taip prisideti prie tos
minetosios mokyklos islaikymo. Dabar gi, jis gyvena geriau nei saziningai
dirbantis zmogelis ir ant visu spjauna tuo taip musuose nuvalkiotu "is manes
valstybe vagia, tai as vagiu is jos")
2. Savo uzdirbtus pinigus atiduodi svetimai saliai is kurios akcizu, PVM'u
ir panasiu dalyku tau jokios naudos.

Ziurint pinigais - gal ir apsimoka, bet paziurejus i save ne kaip i vieneta,
o i visuomenes nari - apvagineji kaimynus, draugus ir gimines.

Zebediejus