Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: Zebediejus
Data: 2010-12-16 16:58:11
Rinkimais, kaipo tokiais tikiu. Tikiu, kad rezultatai skaidrus. Tik tie
rezultatai daznai nedziugina :) Bet cia jau padarau ka galiu - pasirenku man
geriausiais atrodancius kandidatus.

Kalbant apie favoritus, tiesa pasakius, is dabartines valdzios nelabai matau
uz ka balsuoti. O kai bus rinkimai, tada bus aiskus kandidatai, tada ir
pasidomesiu kas man atrodys patraukliausia. Nesunku pavardes per google
praleisti, pasiskaitineti ka gero jie nuveike ir kiek ju pazadai realiai
igyvendinami (pvz kandidatas i prezidentus grasinantis padidinti pensijas,
pakelti BVP ir sutvarkyti duobetas gatves savaime atrodo absurdiskai, jei
bent kiek zinai prezidento galias).
Kiekvienas is musu turi tokia pacia galia isrinkti ka norime. Problema tik
ta, kad tingime pasidometi ko norime ir balsuojame uz ta, kuris daugiausia
rekia per telika.

P.S. As taip pat nepriklausau partijoms ir nesiruosiu joms priklausyti :)