Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: VNO
Data: 2010-12-17 18:20:28
> Manau apie tai ka gali zmones daryti jau aptarinejot auksciau ir siek tiek
> daugiau: rinkimai, protestai, sprogdinimai (nesiulau konkreciu atveju:)),
> priemoniu daug. Zmones issikovoja ko nori, anksciau ar veliau.

Na as tokiu aptarimus vadinu liezuviu malimu.
Primink man prasau kiek tokiu "darymu" realiu buvo praieta amziu.
Lietuviai per daug ramus, akd kazka veikti realiai.

> Tai kaip cia yra, kazkas sugeba Lietuva padaryti, neptriklausoma, po to
> prijungti prie Europos, o kazkodel butent mes nieko negalim? Maziau ranku
> turim?

Kodel kazkas. Norint rasi ir vardus ir pavardes.
Taisykles 3-5% valdo likusia mase dar niekas nepaneige. ;)
Visada randasi tie keli procentai gimusiu vadu, kurie pasinaudojant tam tikrais irankiais (revoliucija, streikai, demokratija, ES ir pan) pasiekia savo tikslus. Atverus vadoveli galima tokiu daug isvardinti.

> Bet tai kuo tu tiki tada? Kas TURETU valdyti tavo nuomone? UAB'ai?
> Briuselis?

Is esmes, kad liecia politine sistema ir valdyma - tai as materialistas.
T.y. tik suinteresotumas leidzia zmogui judinti jo subine.
Dar yra tam tikra dalis zmoniu, kurie juda del savo silpnu-praplautu emociniu isitikinimu.
Tokiu yra dedziausia dalis - jie aklai moka mokescius, kariauja karuose, uzdengia dzotus, lenda po tankais.
Deja masto jie zymiai maziau nei daro.

VNO