Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: CodeC
Data: 2010-12-16 17:20:08
On 12/16/2010 05:11 PM, Zebediejus wrote:
> O kaip tamsta isisvaizduoji ta kriaukles iskuopima? Ar sikam toliau ir vieni
> pries kitus stebimes - oi, kur indai, kodel niekas ju neplauna?!
> As nesiekau heroju, kurie isgelbes pasauli. As sakau, kad viskas susideda is
> smulkmenu. Mano sumoketi 50 lt labai esmes nekeicia, bet kai taip pasielgia
> 1 mln zmoniu, gaunasi 50 mln litu. Ir cia jau zenkli suma. Gi nekvailas
> esi - manau moki paskaiciuoti.

tai va pats ir paskaiciuok, pasidomek biudzetu. apie ka dar galima
kalbet, jei ir sodros ir nacionalinis biudzetai, jau n-taji karta
patvirtinami deficitiniai? man tai is viso nesuvokiama. is anksto zinai,
kad net optimistinis variantas bus neigiamas, ir vistiek issisiepes
aiskini, kad cia viskas ok? turbut tu tiki ir kad ekonomika lietuvoj per
paskutinius 20 metu bent 1 minute augo? tai turiu tave nuliudinti - ji
visa laika smuko, ir toliau smunka. tik 'malonus' dedes is TV ekranu tau
visa laika melavo.
pasikartosiu - kai suprasi, kad lietuvoj nebera kritines mases zmoniu,
galinciu ka nors pakeisti, praeis noras vaidinti gera ir pilstyt is
tuscio i kiaura.