Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: Zebediejus
Data: 2010-12-16 20:16:47
"VNO" <paklausk_adresa@manes.lt> wrote in message
news:iedh49$b7t$1@trimpas.omnitel.net...

> Lietuvoje pirkdamas benzina tu sumoki Rusija uz nafta ir Lenkijai uz
> perdirbima.
O akcizas, PVM pagal tave eina Lenkijai ar Rusijai? O MN dirba tik lenkai?

> deja, i ES nieko neeina.
> pvz LT kiek i ES biudzeta sumoka?
> O Lenkija moka ar gauna?
Lenkija kol kas gauna. Ateis laikas ir mokes. Bet cia pats irgi paziurejai
tiesmukiskai. Galima butu skaiciuoti ne butinai konkrecia suma, kuri ikrenta
Briuselyje, o prisidejima prie bendro evrosajuzo katilo. Tebunie tos lesos
lieka Lenkijoje, bet katilas tas pats. Pvz jos bus naudojamos tiems patiems
ES keliams tiesti, reiskia is evrosajuzo lesu jau maziau tam reikes lesu.
Galbut tada tas lesas skirs musu keliams. Sutik, kad bent teorines logikos
cia yra. Ir ja padauginus is milijonu pilieciu galima pritempti prie
realybes.

> Tai sita jau supratau. pastebejau, kad nezinai kitu budu.
> o ka zinai apie auktu technologiju pardavima, karine pramone?
> teko girdeti apie laisvas ekonomines zonas?
> teko girdeti apie investicijas? :)
Aukstosios technologijos.. Idomu, kiek Lietuva turi sancu jas irasti? Ypac,
kai nera is ko tu isradeju samdyti, nes kazkas gaili tam skirti pinigu
(nemoka mokesciu). Nekalbu apie privacias imones, kurios ta daro gan
sekmingai ar apie didziasias/turtingasias valstybes (kuriose, beje, mokesciu
slepimas yra nusikaltimas, o ne "apsukrumo" rodiklis)
Taip, investicijos gera mintis, bet kadangi musu salyje tokios tradicijos
nera, tai net nepagalvojau. Cia pripazistu. Velgi, investuot reikia tureti
ka. Reiskia, reikia arba skolintis arba gauti mokesciu pavidalu is verslo.
Skolintis, kad investuot, ypac su tokiomis skolomis kurias turim - ne
variantas. Cia, manau sutiksi.

> Dar gali pardavineti valstybini turta,
>
> Taip sako mums per durbadezes.
> netikek jais.
Durnadezes neziuriu jau keli metai :)

> As tikrai esu pirmas uz tai, kad musu mokesciai
>
> cia siaip pasaresi ar zinai kazka?
> kokie tavo manymu mokesciai yra sverbesni?
> ar teko pagalvoti, kad kaikuriu mokesciu nemokejimas didina surenkamu
> pinigu i biudzeta?
Neskirstau moeksciu pagal svarbuma. Galiu su jais nesutikt, reikalauti
(aisku, ne vienas, o jei bus ir kitu tuo nepatenkintu), kad jie butu
keiciami.
Pavyzdziui kuriu mokesciu nesurinkimas didina iplaukas i biudzeta? Gal ir
yra tokiu variantu, nesigincyju. Idomu isgirst.

> zmogau - gaua nauda ir pirkimo/pardavimo ir/ar perdirbimo bet kokiu atveju
> bus tavo bendruoju pelnu.
> tad nenusnekek taip baisiai.
Kalbame lyg apie nauda valstybei (pilieciams), o ne konkreciam
kontrabandininkui. Jo neskaitau pilieciu, nes jis neprisideda prie valstybes
gerbuvio, o tik juo naudojasi.

> :DDDDDDDDD
> o tu manai, kad seseliniam bizniu veikia ekonominiai desniai is Marso? :D
Ekonominiai desniai veikia, to negincyju. Klausimas - ar valstybei
(pilieciams) nuo to geriau?

> Fajna matyti, akd ir satybininkus jau i juoda sarasa itraukei.
> ka dar prifantazuosi?
> gaves ponigu is nelegalios prekybos tas blogietis skuba pirkti batona
> nelegalu, pampersus, laiskrascius, vizitines?
> viska perka nelegaliai pas lenkus?
Pas lenkus nera nelegalu. Nelegalu yra varyti furomis is Rusijos ir
Baltarusijos nemokant muitu ir kitu mokesciu.
Keista, kad labai stebiesi juodaisiais statybininkais. Ne toks jau retas
reiskinys musuose. Sakai, kontrabandininkas samdys imone jo namo sienas
tinkuoti? Apmokes saskaitas fakturas, gal net pavedimu? Kuris is musu
fantazuojam?

> Jie eina i mokykla. Kiek is ju "juodu" tenka mokyklos
>
> :D fantastas.
> Kam kazka piesti - paziurek pro langa.
> kas 5-as bedarbis, kas antras uz normalaus gyvenimo ribu.
> Cia tavo realybes rezutlatas.
Deja, pro langa jau matosi tamstos realybes reuzultatas. Kai visi slepia,
kad gauna pajamas, kai kiekvienas ziuri kaip nusukti mokesti. Tada ir turime
"kas antra uz normalaus gyvenimo ribu".

> jei ne paslaptis - kosk tavo issilavinimas?
> negi manai, kad mokescius valstybe renka is zmoniu?
> ka daro tavo manymu imones?
Ne paslaptis - aukstasis. Aisku, kaip matyti is mano pasvaiciojimu - tikrai
ne ekonominis. Negeda pripazint, kad galbut kazkur ir prasaunu savo
spaminimu, bet prasom mane taisyti - mokysiuos.
Mokescius moka imones, kurias sudaro zmones. Buna, kad moka ir zmogelis (pvz
isivezdamas apmuitinama daikta is uzsienio salies, kuri nera ES). Kur cia as
neteisus?

> pasidomek paprastais dalykais: savikaina, pelnas (bendrasis ir grynasis),
> mokesciai, pardavimo kaina, pirkimo kaina.
Terminai man zinomi. Nelabai supratau koks buvo klausimas.

> Truputi ziauriai cia pavarei.
> mano namasm tavo automobilis ir ya salies ekonomika.
> Ar zinai kuo matuojama salies ekonomika?
ok, perfrazuok tada savo teigini "vartojimas (net nelegalus) varo salies
ekonomika". Kas palenda po zodziu "varo"? Skatina?
Jei taip, tada tau toks paprastas pavyzdys:
Petras turi dirbtuvele ir gamina antkapius. Moka mokescius Sodrai, VMI ir
pan. Viskas grazu.
Jonas turi dirbtuvele, bet viska varo juodais. Akmeni perka juodais, dirba
nedraustas (dar pasiima bedarbio pasalpa).
Naturalu, kad Petro gaminio galutine kaina a nei kaip nekonkuruoja su Jono.
Petras uzdaro savo kioska ir eina i darbo birza arba atidaro nelegalia
dirbtuvele kaip ir Jonas.
Finale: valstybe praranda viena mokesciu moketoja (kencia viesosios
paslaugos, Petras nebemoka uz savo gydyma, sauguma, soc garantijas). Tai,
pagal tave, yra "salies ekonomikos varymas"?

> :) Ou je ! nenustebsiu, jei 75% seimunu taip pat masto.
> Ar teko girdeti toki dalyka, kaip pvz: statybininko vieta sukuria 10 nauj
> udarbo vietu.
> kaip manai kiek naudos sukuria daug kartu besisukantys pinigai?
> negalvoji, p oto rasai.
> paprastas pvz - bankas - pasakyk jiems "Gal kazkiek padeda pinigu
> cirkuliacijai, bet tik tiek" :)
O vat bankas dar ir mokescius moka. Ir moka visi jo darbuotojai (apsimoka uz
savo gydyma, sauguma, soc.garantijas).  Sorry, kad kartoju ta pati sakini.
Ir taip - padeda pinigu cirkuliacijai.

> Wrong. IStatymai daro erdve verslui.
> Is ju NEtesiami keliai, is ju ateina INVESTICIJOS.
O kelius tiesia kas ir uz kokius pinigus? Ar verslui keliai itakos neturi?
Keliai - tik mazas pavyzdyis aibes kitu viesuju paslaugu, kurios butinos
normaliam verslui.

> opa pa :D pradeda smirdeti - liko tik pamineti senele si anuku, kurie
> skuba pirkti vaistu mirstanciai mamai.
> kaip ir tu dabar - taip daznai pavaro ir politikai.
O kodel taip negali buti? Negi nera pavyzdziu su kinietiskom prekem Maximose
ar pesticidais perpursktomis vynuogemis? Kas jas nutvere? Oi, gi valstybine
veterinarijos inspekcija. Pala, o kas jiems uz tai moka? Oi, gi mokesciu
moketojai..

> dewgalini plesikams?
> per daug ziuri LNK :D
Kaip ir minejau - teliko praktiskai neziuriu :)

> perku benza irgi statoile, bet tik del to, kad apsimoka.
O kaip apsimoka? Gi statoile bene brangiausias kuras.

> perku prekes be PVM (pvz lenkijoje) nes tai apsimoka.
Pries prikima Lenkijoje nieko neturiu.

> 90 pradzioje taip buvo.
Tai norime, kad griztu tie laikai ar visgi mums patinka civilizuotas
verslas?

> dabar zmogus gaus savo dali iz savo uzdarbio.
> o pensija is savo sukauptos pensijos (kiek ten pas mus pakopu jau)
> mes pradesime "pragyventi" savo valstybeje tik kai patys galesime
> UZDIRBTI, o ne kaip SUMOKETI mokesciu.
> negi nedaeina?
Negi nedaeina, kad tamsta lyg ir "uzdirbi", nes "pragyvena" zmones ir is
pensijos?

> kam as smulkmenas?
> aisku niekas tau neleis pardavineti tabaka be leidimo ar koksa.
> bet kam tu pastoviai ta popsa kisi - kaimynas, banditai, istatymai.
> cia ir taip aisku.
> niekas nesako, kad neturi buti alkoholio kontroles ar ginklu prekybos.
Pasakei A, pasakyk ir B. Kas ta kontrole turi vykdyti? Turbut valstybines
institucijos? Bet joms irgi reikia pinigu algoms, irangai? Oh, wait, mes
nenorim uz tai moketi.. Tegu moka durneliai, kurie nemoka "prasisukti"
slepdami mokescius. Taip bus teisingiausia!

Zebediejus