Tema: Re: Nagi, tai kur pilates ?
Autorius: Zebediejus
Data: 2010-12-16 16:18:51
Bet ar eini i mitinga, kad pasakyt savo nuomone? Ar pats megini "eit i
valdzia", kad kazka pakeist? Ar pries rinkimus pasidomi uz ka balsuoji ir ar
esi tikras, kad pasirenki maziausia blogybe?

Tu pasirenki dabar populiaru kelia - vagi ir sakai, kad "is vagiu vogt
galima". Bet nepagalvoji, kad tavo kontrabanda Kubiliui algos nemazina, ji
mazina pensija bobutei ir mazina darbo vietu kurima bedarbiui, prastina
mokslo kokybe tavo vaikui ir privercia gesint apsvietima tavo gatveje.