Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: bzik
Data: 2009-04-20 16:58:21
is esmes taip.
Jei gali viena diena, be isankstiniu nuostatu mesti ir ilgesni laika prabut,
viskas ok.
Taciau, esu beveik tikras, kad mesti bus labai sunku. 2-3 buteliai, jei jie
geriami kas vakara, kas antra, jei ne susiformavusi priklausomybe, tai bent
akivaizdus polinkis i alkoholizma. Asmeniskai esu ne laso is principo neemes
daugiau nei metus. Jokiu problemu. Bet buvo momentu, kai dazniau (3-4 kartus
per savaite) isgerus nedidele doze alaus, vyno ar kt. alkoholio,
parduotuveje mintys formuodavo "o gal koki alaus butelioka paimt". Ypac jei
alkoholis vartotas 'atsipalaidavimui'. Tad zinau, kad susikloscius tam
tikrai situacijai, be valios pastangu ar tam tikros pozicijos laikymosi
galiu prisidaryt problemu.