Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: Rivo
Data: 2009-04-14 16:24:15
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:gs217o$l3l$1@trimpas.omnitel.net...
> kalk ne 100 gr o i snuki! Bobai!

Eto ne nash metod...

> [...]
>miegot, kitas is darbo bijo grizt, trecias grizes kala, kad maziau girdetu,
>ketvirtas bobai kelialapius perka, kad neuztu, penktas su draugais lauke
>snekasi, kad bobai serialo netrukdytu ziuret. Visiems reikia pasitarti,
>visiems reikia pritarima is bobos gaut-nesvarbu ar perka, ar stato, ar
>parduoda ar remontuoja. O pastarosios-isvis nekreipia demesio i diedus-kaip
>jos susisviecia taip ir daro-esu butus remontaves, tad puikiai zinau, su
>kuo kalba reikia vesti :)  Totalus nesusitvarkymas su bobomis :))))))))))))

Jei pvz man dzin, ar kambarys bus melsvas ar zalsvas kodel nepalikus dizaino
subtilybiu sprest zmonai? Ir po to i bambejima "o gal geriau butu buve....."
atsakyt pati rinkais.
Siaip seimoje turi but pagarba ir supratimas. Gyvent su zmogum, korio bijai
ar negerbi.... nezinau, kokia puse uzgyvento turto butu to verta.