Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-14 17:46:48
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:gs27dg$vq5$1@trimpas.omnitel.net...
>o pamastyk-kiek atsimeni atveju, kada zmona teiravosi sutikimo, kokiomis aplinkybemis ir kiek sykiu kreipe i tai demesi :) O pats?

į ką?
kokia spalva ar lempa? nu jai tas svarbu, su ja tariausi.
užuolaidas kai išsirinko, su manim tarėsi.
kokią technika pirkt išvis nesikišo.
kriauklę, vonią, kranus be jos pirkau.
dėl plytelių su ja.
kas ne taip?

Standartines frazes-na, nezinau-reikia su feja paderinti, matysim ka maniske pasakys tuo klausimu, nezinau kaip mano pusele i tai sureguos-daugeliu zinomos ir 100kartu girdetos. gelbsti kas? Gelbsti nuo visiskos suirutes tai, kad tie vyrai jau net patys nebesuvokia kiek paminti po padu yra. Paprasius paminet, kada ir kokiu atveju dave zmonai sutikima-pradeda tik galvas