Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: GRemi
Data: 2009-04-11 15:55:16
nu as pasakysiu toki joke'a, kuris ko gero tiktu sitai situacijai..

krc vienas druzbanas sako kitam: uzpiso mane boba - 3,14sa mazgus visa
diena, nei valgyt duoda nei ka.. krc situacija pns kaip 40 nupasakojo.. sako
noreciau ja nuzudyt bet zn kad mn pasodins paskui, bet xsn - musiau vistiek
ja uzmusiu padla, nes gyvenimo vistiek neyra..
tai jam tas druzbanas sako - tu ja uz3.14sk negyvai - niekas prie taves tada
neprisikabins ir vse  dela..
nu tada tas bicas taip ir padare - visa nakti kruso ta boba kol ta jau
atrode negyva.. nu ir jis spakainas uzmigo
ryta acibunda - nerealus kvapai is virtuves ji pazadino
galvoja musiau jau numirau ir asai ir jau rojuj esu..
ir cia ataina jo boba is virtuves ir meiliai praso ji ait valgyt..
jis klausia - visa gyvenima man nedarei nieko narmaliai valgyt o cia daba
staigiai pasitaisei..?
nu ji ir sako - kai tu kai zmogus ir as kai zmogus...

pagalvok - gal ir tau tokia ciprasant "ismintis" tix?..