Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-15 14:13:37
normalu, tai normalu....Man kas?  As tik norejau atkreipti demesi, kad laikai keiciasi ir atveju, kai vyras bijo grizti i namus isgeres ar kiek veliau-vis daugeja. Kaip ir atsauktu zvejybu, medziokliu, skubiu isvykimu is darbovietes baliu, suskambus telefonui, atsiklausimu koks turi buti plintusu auksti galu gale (regis pats negali nuspresti-tenka skambinti ir teirautis kokio ponia noretu?) Negi paciam neteko susidurti su atveju, kai su biciuliu geriau pasneket masinoje nei ieit i jo namus, kur zmona vis seka ar negeriant, apie ka snekat it t.t.? Nebuvo tokiu atveju? Ne? na, sakykim nebuvo.........Taciau as jau esu pasimokes-norit ka nors sestadieniui suplanuoti ir norint but garantuotam, kad tai nebus atsaukta-reikia tartis su moterimi. Ner ko krutine pust-pakanka zvilterti, kaip jinai subliuksta ir pasikeicia erelio tonas, kai zmona paskambina.....