Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: 40
Data: 2009-04-11 17:32:10
> einam kartu. nenori - nereikia, vienas važiuosiu. negražu, bet veiksminga.
> nereikia nervintis.

Tai tame reikalas, kad ji eina visur kartu, net vadinti nereikia, net pas
mane i darba ateina patikrint tipo ka as veikiu....
Niekur negaliu nuo jos pailseti.
Kai vaziuoju kur darbo reikalais toliau, ji kartu vaziuoja ir sedi masinoje.
paskui kai ateinu, milijonas klausimu
o jeigu dar ten kur nuvaziavau buvo kitu moteru, tai aplamai
sakes...neatsiginsi kiek klausimu.....uzknisa iki tiek, kad as uzsidarau
burna ir nebekalbu...diena, ar dvi...

> arba padaryt taip, kad žinotum už ka bamba ir tikrai būti kaltam. Mažiau
> skauda tada.

Tai kaip padaryt kazka, jei ji visur...iki susiktos parduotuves vienas
negaliu nueit...