Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: bite
Data: 2009-04-10 19:18:24
Jei gydytojas pasakytų, kad sergi nepagydoma liga? Ar būtų svarbus turtas,
verslas, bapkės?
O juk einama link to...link nepagydomos ligos...Paties valia.
Sakoma, kad jei viską valdys svetimi, gyvenimas dar pablogės...
Sakyčiau, su prioritetais ne viskas tvarkoj...Jei santykiai nėra pirmoj
vietoj, tai, vadinas, viskas taip kaip norima...
Namas, verslas, bapkės yr ir dėl to kentėsim bet ką.  Santykiai antraeilis
dalykas. Kokios problemos?
Netikiu, kad neįmanoma išprovokuoti kitame žmoguje kažko nauja. Tik va, ar
norima? Nes tokia provokacija galima tik neįprastai elgiantis...Neįprastai,
vadinasi, - keičiantis. O koks keitimasis, jei nuo visko tik
bėgama?Lengviausia - priekaištauti ir keisti kitus, tik ar turime teisę
reikalauti to, ko patys nesugebame.
Manrods, svarbiausia atsakyti į klausimą, ar dar beliko kažkas bendra,
išskyrus materialinius dalykus, su tuo žmogum, su kuriuo kadais susietas
gyvenimas. Jei ne (o iš pasakojimo atrodo, kad neapykanta ima viršų, vien
tai kaip vadinama gyvenimo moteris, daug pasako), laiko klausimas, kada
įvyks tai, ko labiausiai bijomasi. Skirtumas tik prasigėrus ar gal dar ne.