Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: PostInfarktas
Data: 2009-04-14 19:21:27
Vistik gyvenimas nera juoda-balta. Egzistuoja dar ir pustoniai. Visas
gyvenimas susideda is kompromisu ir tikrai ne is vienos puses. Tiesiog
moterys labiau demesi kreipia i smulkmenas, o vyrai mato pacia esme. Todel
tose smulkmenose ir reikia joms nusileisti, neaukojant esmes. Juk man is
tiesu yra pofig, kokios ten bus tos uzuolaidos, gal ta pati galim pasakyti
ir apie buitine technika. Svarbu, kad ji atliktu savo funkcijas. Tiesiog
apie technika daugiau ismanom, todel ir sprendziam mes (o jeigu ir tik
leidziama mums spresti - tai koks gi skirtumas). Pvz. man dabar labai
svarbus reikalas pasidare begimas (ne is namu), begioju labai daznai,
kartais daug savaitgaliu is eiles vaziuojam i visokias varzymas. Zmona
burba, bet tiesiog susitaike su tuo, nes mato, kad cia mano pozicija
vienareiksmiska ir nieko nepakeisi.
O Ginto poziuris yra tipiskas pagyvenusio viengungio (senbernio).