Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: Fwd
Data: 2009-04-14 22:37:10
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:gs242j$qg0$1@trimpas.omnitel.net...
> Paklausk bet kokio pardavejo-su kuo jis snekasi, jei i parduotuve ateina vyras su zmona. Paklausk bet kokio apdailininko-ar boba teiraujasi vyro nuomones, netgi jei pastarasis salia sedi.

Aš tai sakyčiau kad čia natūralu ir normalu :)
Man pvz. nėra skirtumo, ar plintusai bus 3 ar 4 centimetrų aukščio, man nėra svarbu kokios spalvos sienos nudažytos ir man TIKRAI nerūpi, kokios spalvos pas mus patalynė :) Aš pasitikiu savo moters skoniu, žinau kad nebus ružavų su taškiukais pagalvių ir man to gana. Lygiai taip pat man nieks nesako kada reikia keisti tepalus, kokius diubelius pirkti, ar kokie windowsai geresni. Kurioje vietoje čia tau duchinimas, tai nesuprantu :) Man čia normali gyvenimo harmonija.