Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: 40
Data: 2009-04-10 15:46:08
> susirask koki susidomejima, kur moterishkos lyties mazhai :))
>
> pvz ilgi ir karingi stalo zaidimai trunkantys po 6 val su vyrishka xebra
> labai padeda, ir smagu, ir moterai ramu.

> Nors jei ir tada anai neramu, tada jau pas galvos daktara reik siust.

Tai sakau, niekur graziuoju neisleidzia....
Su draugais bandziau zuvaut nuvaziuot, tai iki rietenu isejo ir dar paskui
kai gryzau, menesi prota kniso, tipo hui znaet, pas kokia ten undine jus
blet visi ten vaziavot....
Pomegiu as turiu ne viena, nereikia man nieko susiradinet, tik nei vienu
pomegiu negaliu uzsiimti, nes ji jokiu pomegiu neturi...
jos vienintelis pomegis, tai - mane saugot....o tai mane jau senai
uzkniso....
i jokia vyriska kompanija as negaliu nueit, o jei nueinu, tai tik tada kai
susiriejam ir pasiunciu ant 3 raidziu...