Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: Fwd
Data: 2009-04-10 19:01:37
Ui, padėtis rimtesnė. Bet nėra viskas taip jau blogai.
Iš vienos pusės, tai jeigu namas buvo pirktas/statytas tavo, viskas tavo vardu, tai tiesiog reikia nueiti pas gerą teisininką ir pasikonsultuoti. Galbūt kai ką perrašyti kitu vardu, galbūt porą kitokių popieriukų susirasti. Turi daug šansų, kad jai liks geriausiu atveju mašina ir pusė sodybos (kurią pats ir nusipirksi iš jos). Toliau viskas yra būrimas iš tirščių, teisininkas tau realiai pasakys.
Iš kitos pusės, tai nemanau kad taviškė savo noru tokias nesamones daro. Jeigu tikrina kur esi, ką darai, vadinasi savyje laiko daaaug baimės, kad vieną dieną imsi ir paliksi ją. Šitas variantas, kad skirybos ir ji pusę pasiima, na, ji žino kad tu to tikrai nepadarysi, nes nenorėsi su savo puse atsisveikinti. Galima sakyti blefuoja tokius žodžius sakydama. O jie jai reikalingi savisaugai. Taigi manau moterėlė toli gražu nesijaučia laiminga gyvendama tokį gyvenimą. Kiek vilties ką nors pakeisti, mano krištolinis rutulys nerodo. Bet pirmas žingsnis būtų pakalbėti su ja ir nueiti abiems pas psichologą.