Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: 40
Data: 2009-04-12 08:38:43
> Klausimas, kas yra tas vienas silpnas.
> Nebutina but tikram, kad moterys yra tokios bejeges ir nezino ka daro.
> Jeigu ji uztikrinta, kad laikysiesi nebutinai jos, o savo sukurto
> "rojaus", o skyrybu atveju finansiskai ji nenukencia. .. manai, ji taip
> jau klaikiai bijo likt viena, ypac, siais laikais ?  Hm.. tada gali nest
> savo kryziu apsimetes Jezum Kristum iki grabo lentos. Gal tie turtai verti
> tokio pragaro, fig znajet...
>    Kas link hipertrofuoto pavydo, cia dar gali but ivairiu idomiu
> variantu. O gal tai tik maskuote?
> [...]

Iki skirybu jau buvome beveik daeje. Jau buvo trukus kantrybe ir buvau pas
advokata, (ji irgi buvo pas savo advokata), bet kai suzinojau, kad netenku
beveik visko, o ji is niekur gauna sau i gyvenimo prieki kruva babkiu,
kazkaip labai nemalonu pasidare. Viska uzdirbau savo sukurtu versu per
10metu, o cia pasirodo pagal istatyma imones turtas dalinasi ir jai
priklauso puse, nors ji toje imoneje net nedirbo.
Na imone tai dar ten galima butu perregistruot i UAB, na bet as netenku savo
sukurtu namu, kur puse kainos as niekaip negaleciau jai sumoket....
Rezultate gauciau nama parduot, o pats iseit i ta sena apluzusia sodyba uz
kuria dar gi vel puse sumos jai tureciau atiduoti.... Perregistruoti be jos
sutikimo jau nebegaliu, net ji iseme is registru centro ir is Regitros
israsus apie mano turima nekilnojama ir kilnojama turta.
Na zodziu dar vaikai atkalbejo, tai kaip ir vel gyvenam po vienu stogu...bet
ar cia gyvenimas...