Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-04-11 21:35:37
Klausimas, kas yra tas vienas silpnas.
Nebutina but tikram, kad moterys yra tokios bejeges ir nezino ka daro. Jeigu ji
uztikrinta, kad laikysiesi nebutinai jos, o savo sukurto "rojaus", o skyrybu atveju
finansiskai ji nenukencia. .. manai, ji taip jau klaikiai bijo likt viena, ypac, siais
laikais ?  Hm.. tada gali nest savo kryziu apsimetes Jezum Kristum iki grabo lentos. Gal
tie turtai verti tokio pragaro, fig znajet...
    Kas link hipertrofuoto pavydo, cia dar gali but ivairiu idomiu variantu. O gal tai tik
maskuote?
  Niekas nepasikeis nieko nekeiciant. va tokia aksioma.