Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: 40
Data: 2009-04-10 17:45:02
> Eini pas bobą ir sakai - noriu skirtis. Per mėnesį dokumentus paruošiu.
> Situacija radikaliai pasikeis kai ji suvoks, kad tu nejuokauji.

Bandziau.
Ji nieko pries, tik pasiima mano puse namo, puse sodybos, masina (yra2) ir
puse mano per daug metu sukurto verslo. (viskas mano vardu, bet skirybu
atveju dalinasi) Ji viska pavercia pinigais, nes nieko is to jai asmeniskai
nereikia ir isciuozia.....pas savo gimine.....su mano uzgyventom babkem...
Zodziu, mano name apsigyvens svetimi zmones, mano versla irgi reguliuos
svetimi zmones....
Ka as laimiu ?
Visiskai nieko, tik paprasciausiai dar smarkiau susigadinu sau gyvenima. Nes
dabar praradus tai ka turi, kazka pradeti vel naujo.... labai labai
sudetinga......
Todel toliau kenciu taip kaip yra....bet noreciau kazka keist ir nustot
gert...