Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-04-12 09:05:52
Na kaip matai, ji nera tokia AUKA, kaip cia bando kai kas nupaisyt. Akivaizdziai ji daro
zygius uzsitikrint savo isivaizduojamas ir tikras teises.
   As tau galeciau duot kiek nori pavyzdziu, kai moteris "nuoga" "is kaimo" atejus pas
vyra galu gale viska taip sutvarko, kad vyrelis eina su terbele, o ji viska pasiglemzia ir
dar priedo gauna pasalpas kaip vargingai gyvenanti. Gyvenime tokiu pavyzdziu yra begales.
Jei netiki manim, paziurek filma "Virto azuolai". Moterys sugeba tokiu dalyku, kad negali
isivaizduot..
   Tu turi nusprest, ar taip svarbu "viskas tavo uzgyventa", ir tai, kad ji naudosis.
Manau, kad tai tik prietarai.
 Jeigu vien jos skambutis vos neivaro infarkta, netikeciau, kad kas nors kada nors
pasikeis. Na, dar pratempsi 15 metu.. Uzdirbsi dar didesne jos dali... Prasilaksi, dar ka
nors prisidirbsi, ir jai liks Viskas.
 Vienas mano giminaitis, apie 50 metu vyras net neturi teises uzeit i savo buvusius namus,
susitikt su vaikais. Uzteko pora skandaliuku, pareiskimuku i teisma..
  O bendrai paemus, sudas tie turtai. Jei reiks, gali uzsidirbt is naujo.