Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: hdd.exe
Data: 2009-04-10 21:58:34
Vyrai dazniausiai idealizuoja savo gyvenimo moterys. Nuosavas verslas atima
is šeimos vyrus. Nelygu moters kantrybė.
Nukirpk Angelui sparnus, ir jie sedasi ant šluotų. Gyvenimo draugė -
Moteris - Angelas negavusios is vyro demesio pasikeičia į priešingą pusę.
Gyvenimo gerovė - kova. Gana dažnai moterys nesulaukia to dėmesio ir
pasikeičia. Jei eitum į valdišką darba ir kasdien liaupsintum savo gyvenimo
moterį gal butu kitaip.
Turiu kelis draugus kurie jau yra issikyre, o kitas mano pazystamas buvo
panasioj situacijoj ir gere. Daug. Mete gert kai nuejo pas galvos daktara.
Šešis menesius gere....antidepresantus. Padejo. Dabar pilnai atsigaves,
problemos šeimoj baigesi. Išsikalbėjo kad jie labai myli vienas kita. Lyg
nebegeria.
Gal moteris suprato kad ji turi ka prarasti.

sakoma kad visos kritinės ligos del "nervu"
Zmogus yra panasus i kompiuteri - ka mintyse pasesi - ta ir pjausi. Kokia
programą ir saves verinimą programuoji - ta rezultate ir turi.
Zmogaus organizmas klusniai vykdo norus ir mes pasveiskstame, jei save
vertiname neigiamai - mes baudziame save ligomis ir mirtimi.
Stiprus nuolatinis stresas reikalauja atsakymo ir kelia klausima - kas yra
del to kaltas. Jei kaltu laikai save - tada labai labai blogai.
Isijungia saves susinaikinimo programa.

Zmogus yra Dievo kurinys - mums nevalia peikti Dievo kurinio savyje ir
aplinkiniuose. Tik rodydami besalygiska meile galime dziaugtis gyvenimu.

--

hdd.exe

http://www.atstatymas.lt/

"bite" <raktazole@takas.lt> parašė naujienų