Tema: Re: Kaip mest gert
Autorius: ALORA
Data: 2009-04-15 09:08:53
tamsta negalėtumėte būti vadovu, nes nesugebate pasitikėti kitais, padalinti
kompetencijos ir organizuoti veiklos. tamsta esate paprasčiausias
kompleksuotas nevykėlis, todėl į tą seką, kurią čia išvardinote, turėtumėte
įrašyti ir save "trečias, nežinodamas savo ir kitų vietos savo gyvenime,
kala į snukį"

Tamsta nustebtumėte sužinojęs, kiek daug moterų skundžiasi dėl vyrų
burbėjimo. Bet pagal tamstos pasisakymus matyti, kad tikrą gyvenimą
pažįstate nebent iš meksikietiškų serialų:)

man tik keista, kodėl normalūs vyrai dabar čia bando nevykėliui papunkčiui
įrodyti, kad jie yra normalūs:)