Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-06 15:05:25
"jz" <jz@nomail.lt> wrote in message news:inh5nf$qjf$1@trimpas.omnitel.net...
> Yra istatymai, kurie apibrezia sutarciu sudaryma. Sutartis negali buti
> sudaryta bet kaip.

Kas be ko. Bet arba tu žinai sąžiningos sutarties sudarymo principus, pagrindinius elementus arba mokaisi vartotojų gynimo įstatymų ir jų taikymų, kaip išvestinės apsauginės priemonės. Mano nuomone 1 kelias - efektyvesnis.

> Pats sudarinedamas sutarti negali prideti savo sugalvotu salygu.

Ta prasme negali? Jeigu abi pusės sutinka, o tai neprieštarauja įstatymams - dar ir kaip gali. Ir aš turiu omenyje "sovokia ir tai patvirina parašu", o ne "pakeverzoja ir numeta į stalčių".

> Ir ne visada reikia kaltinti klienta, kad jis nepasiskaite ir panasiai.

Na galima ir taip daryti - pirma perki ir nesiaiškini, o po to gaišti kelioriopai didesnes laiko ir pinigų sąnaudas, nei būtų užėmęs kelių lapų perskaitymas. Kiekvienam savas kelias.

> Kiek
> daznai buna, kai paprastas fizinis asmuo - klientas didelese imonese gali
> keisti salygas sutarciu?

O tai kas verčia dirbti su didele, jei ji neveikia pagal reguliuojamos rinkos sąlygas?

> Deja, man yra kur kas daugiau, nei tu galvoji. Ir jei rasiau, kad neseniai
> buvau studentas, nereiskia, kad esu pienburnis.

Manęs tikrai nejaudina pačio fizinės savybės, nes jos apie asmenį pateikia tik koreliuojančią informaciją.

> Ir vis del to mane labai stebina tavo zinutes, kas antra galetum postint i
> omni.filosofy.binaries

O tu ką tikiesi, kad aš tau žuvies pastoviai duosiu?... :-)