Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-29 11:39:28
"Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:imruvo$q2j$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2011.03.29 08:12, Vasaris wrote:
> O tu matyt nelabai zinai apie vartojimo sutarties instituta ir
> reikalavimus jos salygoms. Nes pasirasinedamas is anksto tiekeju
> paruostas sutartis, neturi pasirinkimo ir negali deretis del salygu,
> todel cia jau esme ne ka pasirasei, bet ar tos salygos atitinka istatymo
> nustatytus saziningumo kriterijus, kuriu jos greiciausiai neatitinka.

Visai įmanoma. Bet kadangi sutarties neturime - tai tik spekuliacijos.

> O temos autoriui patarciau paskaityti:
> CK 6.188 straipsnis. Vartojimo sutarčių sąlygų ypatumai.
> Ten surasytos nesaziningos salygos, tame tarpe ir neproporcingos baudos.
> Tai tuo remdamasis gali parasyti telekomui, kad nemokesi, plius dar gali
> parasyti ir vartotoju teisems.

O ne paprasčiau elementariai neturėti santykių su tokiu tiekėju, jei tik aplinkybės leidžia? Nes aš apie vartotojų sąlygas pradedu svarstyti tik esant monopolinei arba oligopolinei tiekimo rinkai. Bet labai abejoju, kad čia tas atvejis.