Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-29 11:52:47
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:ims60s$5lg$1@trimpas.omnitel.net...
> Manai su kitais tiekėjais fizinis asmuo galės derintis sutartį, o ne pasirašinėti tiekėjo jau iš anksto paruoštą?

Elementariai kitų tiekėjų sutartyje gali išvis nebūti baudų. Nes man asmeniškai keista, kai pirkėjas paslaugą vertina tik pagal kokybės ir kainos santykį, o sutartį vertina atsietai, o ne visumoje. Jei toks nesąmoningas yra įprogramuotas į įstatymus - vėliavą jum į ranka. Aš pirma pasižiūriu į kainos ir kokybės santykį, tada iškart prašau sutarties ir ją vertinu. Jei kas nors nepatinka - deruosi iš anksto. Jei neįmanoma derėtis ir sąlygos nepatinka - vertinu sekantį pasiūlymą. Ir tik jei sekantis pasiūlymas yra daug nenaudingesnis (arba iš esmės - toks pats), pradedu žiūrėti įstatymus.