Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-05 06:27:27
"jz" <jz@nomail.lt> wrote in message news:in4bcu$hi3$1@trimpas.omnitel.net...
> apie ka tu cia?
> Turi skaudziu pamoku gyvenime?

Vėlgi asmeniškumai. Aš pačiam tenorėjau parodyti pačio situacijos hiperbolizuotą vertinimą.

> man ta pamoka labai i nauda. Todel i tai dabar ir zveliu su sypsena. Bet i
> tokias imones, kurios duoda tokias pamokas, ziureti nebesinori.

Visiškai logiška. Geros praktikos traukia geras, tokios valstybės, žmonės, verslas - auga, sąmoningėja, tobulėja. Blogos praktikos traukia blogas - rietenos, kaltinimai, geras-blogas ir pan. Manau, kad TEO pagrįstai neteko neprognozuojamo elgesio (bent jau jų požiūriu) kliento ir to visiškai nesigaili.