Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-31 11:37:53
Uz modema kaip ir nekyla klausimu bent jau man.

"jz"  wrote in message news:in1eb5$me$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai gerai, gauni modema uz 1 lt. ir kokios planuojamos paslaugos tiekejo
pajamos? 600 Lt per visa sutarties laikotarpi - 12 men?
Tai netesybos ir bus 601 Lt.

Ar netesybos tures buti 600 Lt + anuliuojamos nuolaidos dar 600 Lt ir dar +
200 Lt uz modema?
Butum vykdes sutarti - per metus imone butu gavus 601 Lt pajamu, nevykdai
sutarties - zala imonei iskart 1400 Lt?

Netikiu, kad teismas priteistu butent ta 1400 Lt. Nebent tai galingas ukio
subjektas (kokiu galima vadint  ir TEO) ir brangiu advokatu pagalva isvarto
situacija kaip tik nori teisme - sitas variantas lietuvoj irgi labai
tiketinas.