Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-05 06:34:10
"jz" <jz@nomail.lt> wrote in message news:in4btg$ihh$1@trimpas.omnitel.net...
> na, bet ........
> Tu dabar pareiski salygas, arba bet kada arba stabiliai pamenesiui. ar tai
> lygu siai situacijai?

Bet kada = neprognozuojamai. Reikia išmokti skaityti tarp eilučių.

> Tu iskart duodi pasirinkt is salygu, kuriu viena neapibrezta ir didele
> rizika, kad tas bet kada gali visai neivykti.

Gali. Todėl TEO ir "draudžiasi". "Draudimo" kaina nemaža. Jei ji tokia, tai man sako apie įmonę, kad ji itin vertina stabilius ir prognozuojamus pinigų srautus. Ir kad jiems rūpi mokūs ir ištikimi, prognozuojamo elgesio klientai.

> Imone planuoja pajamas per 12 men. Toks planas. Bet klientas neivykdo
> isipareigojimu - ir imone gauna visas planuotas metines pajamas per puse
> metu. Toks yra alternatyvus planas, kuris turi ir atsispindeti sutartyje.
>
> O ne - arba stabiliai arba iskart ir 2x daugiau nei buvo sutarta metams. Cia
> yra machinacijos.

Dėl manęs tu gali ginčyti machinacijas, jei taip interpretuoji. Ir vartotojų teisės tau gali padėti ir CK ir galbūt kiti įstatymai. Jei tavo laikas, potencialiai sugaišimas tau kainuos pigiau, nei bauda - tau apsimoka. Bet reikia tikėtis, kad ateityje savo šičia ir prieš TEO besiliejančią energiją suvaldysi ir nukreipsi išsamiam sutarties susipažinimui.