Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-29 08:12:21
"audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:imr872$7lg$1@trimpas.omnitel.net...
> baigesi tie laikai, kai telefonu firmos vadybininkas galejo jaustis TOKIU reiksmingu asmeniu, kad nebendraut su TIK DU abonentus turinciu klientu, realus tokio nusivaziavimo pavyzdys - omnitel

Moralaus nusivažiavimo - galbūt. Bet negirdėjau, kad būtų pakeisti visi vadovai, ir negirdėjau, kad būtų smukusios apyvartos ir/arba pelnas neadekvačiai rinkos situacijai. Kai kuriais atvejais dalies tikslinių rinkų atsisakymas yra išmintingas sprendimas.

> be to baigesi tie laikai, kai klientas buvo isisamonines homo sovieticus DUCHO mentaliteta, kur visur esi kaltas arba/ir turi moket tiek, kiek tau sakoma

Čia viskas priklauso nuo to, ar tu gerbi sutarties institutą. Kaip pavyko suprasti iš ribotos informacijos, Teo elgiasi pagal sutartį. Kad sutartis potencialiai neproporcingai naudingesnė tiekėjui - čia jau kitas reikalas, turbūt niekas nelaikė pistoleto prie smilkinio. Pakovoti be abejo gali, tai naudinga retorikai ir pilkai masei vystyti. Nors aš tavim dėtas gerokai užsiusčiau ant savęs, kad tiek pasirašiau ant tokios sutarties, tiek nesugebėjau laikytis pasirašytų įsipareigojimų (mokėti laiku).