Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: audrius
Data: 2011-03-29 00:00:40
taip, jokiu emociju pries joki zmogu - ypac zemiausios grandies uniformuotus klerkus, kurie turi tik fiksuota operaciju arsenala ir ismokyti tik spaudyti mygtukus
o kad imanoma pajudinti bet koki crm protokola, irode ir tele2 ir omnitel ir teledema ir bite (atvejai ir man ir jiems naudinga linkme), tad nemanau, kad telekomas yra isimtis, gal performuluosiu savo uzduoti: reikia prieiti iki kazkokio zmogaus, kuris masto ir daro sprendimus, o ne spaudo InterTeoCRM-UberDecisions sistemos mygtukus kompiuteryje. o jei sitemoje egzistuoja bardakas, (pvz mano kontaktinius duomenis jie turi pagal ta vieta, kurioje as senai negyvenu ir jie yra pasene, vieetoj to, kad suvestu is mano naujai (!!!) pasirasytu sutarciu, bei >3x darytu korekciju telefonu, keli skirtingi vadybininkai skambina ir niekaip nesugeba idiegt produkto, nors pasakytas atsakymas "TAIP, noriu to produkto, kuri jus siulot" ), reiskia ta "bardaka" galima ir pajudint.