Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: jz
Data: 2011-03-31 14:28:30
esu su jais nudeges kiek senokai, pries kokius 6 metus. buvau dar studentas.
tiesiog taip gavos, kad turejau 2 korteles savo vardu, kuriu menesinis
mokestis 1 Lt., tarpusavy nemokamai. ir netycia buvo prakalbet uz 8 Lt.
saskaitos nebuvau gaves, o ir nelabai as ju sekdavau, nes sumokedavau uz
kelis menesius i prieki po keleta litu ir ne negalvodavau, kad kas blogai
gali but.

pradelsus 2 men sumoket tuos 8 Lt, jie priskaiciavo sutarties nevykdymo
mokesciu visokiu. ir gavau sumoket apie 180 Lt. tuo metu buvo ziauriai
pikta... jokios kalbos ir geranoriski bandymai susitart nepadejo.
nuo tos dienos as ant ju kryziu esu uzdejes :).