Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-31 18:57:21
"jz" <jz@nomail.lt> wrote in message news:in1njf$et4$1@trimpas.omnitel.net...
> as manau, kad sveika yra objektyviai ir logiskai mastyti.
>
> 1) koks gali buti pajamu stabilumas i neigiama puse, jei vietoj 601 per 12
> men, gauni tuos 601 Lt per 1 diena? Kame cia minusas imonei? Kad gali is tu
> pinigu dar ir papildomai uzdirbt?

Abejoju ar TEO savo pagautes perskolina bankams. Minuso tu nesuprasi tol, kol pats nepabūsi ekonomisto/finansisto/vadovo rolėje, kur vertinamas išmintingas stabilumas ir prognozuojamumas. UAB "Kaimyno internetas" ir AB "Teo" interesai gali skirtis, taigi ir priemonės.

> 2) o koks yra sveikas poziuris - gavus bet kokius grasinimus is imones ir
> gavus saskaitas - visada aklai nusibausti save ir nedvejojant savo kaltumu
> kuo greiciau viska apmoketi?

Pačio hiperbolė manęs neveikia, nes aš prisiimu adekvačius įsipareigojimus, kuriuose bent kol manęs niekas nebauduoja, nemuša, nereketuoja, neprievartauja. Ir pačio apologezė į butaforinę laisvę elgtis išimtinai vien tik pagal savo ego supratimą man kelia tik :-D