Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: jz
Data: 2011-03-31 14:12:47
as manau, kad sveika yra objektyviai ir logiskai mastyti.

1) koks gali buti pajamu stabilumas i neigiama puse, jei vietoj 601 per 12
men, gauni tuos 601 Lt per 1 diena? Kame cia minusas imonei? Kad gali is tu
pinigu dar ir papildomai uzdirbt?
2) o koks yra sveikas poziuris - gavus bet kokius grasinimus is imones ir
gavus saskaitas - visada aklai nusibausti save ir nedvejojant savo kaltumu
kuo greiciau viska apmoketi?