Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-28 23:21:45
"audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:imqbsc$d3d$2@trimpas.omnitel.net...
> jep. ~2x daugiau nei visa suma per likusi sutarties termina
> tipo supratau ju sistema: "suteikiame tau paslauga uz 99Lt/men, bet darom 80% nuolaida", o jei kas negerai, tai baudoms 80% nuolaidos nebus :/

Kodėl jų sistema? Sistema yra to, kurio yra žinios. Aš tai skaityčiau, kad gavai itin pigią pamoką.

Ir man net keistas požiūris - kelis mėnesius nemokėjai už paslaugas. Dar suprasčiau, kad perki sveriamus ir negendančius produktus.

Dar valdžios bepročiai suokia, kas socialiai remtiniems internetas turi būti nemokamas. Špyga taukuota, o ne nemokamas. Todėl, kad jis mokamas ir todėl, kad yra reali rinka, pas mus su internetu ir apskritai telekomunikacijomis yra viena iš geriausių situacijų pasaulyje. Nori nemokamai - yra bibliotekos ir kitos galimybės.