Tema: Re: telekomo sutartis...
Autorius: audrius
Data: 2011-03-28 23:32:24
ne apie tai kalba - taip, kaltas, kad nemokejau, taip, kaltas, kad buvau "blogas" klientas,
bet tokiame reikale yra 2 suinteresuotos puses, tame tarpe ir telekomo, ir jei atsakingam vadybininkui bent kazkiek verda smegenuose, tai leis man sumoketi tiek, kiek priklauso, be baudu + tiketis, kad ateityje normaliai bendrauciau su ta kontora ir nesikratyciau ju paslaugu, nes iki siol per kelis metus sumoketa mazdaug keliu kLt suma, manau su koki 20-30% gryno navaro jiems. jei jie eis i derybas - tvarkoj, kalbam, destom argumentus ir derimes.

siuo atveju:
as: "gerai, itikinot, sumoku skola + delspinigius, ir jus pratesiat sutarti"
                                                                                ^^^^^^
telekomas: "ne, mes negalime sutarties atnaujinti, galit susimoket baudas ir pasirasyt is naujo"
as: "netinka"
telekomas: "duokit numeri, as jums paskambinsiu, paklausiu, ar galima"
as: "gerai laukiu"
po kiek laiko:
telekomas: "ne, negalime to padaryt, tai neimanoma"

tai is to persasi isvada, kad telekomui neaktualu klientas, o greitos bapkes. in short term ,tai jie gaus kruva bapkiu uz nieka, in long term - nutrauksiu dar pora fiziniu/juridiniu sutarciu, kurioms sprendimus priimu as, ir neturesiu jokiu reikalu ilgai.