Tema: Re: paspėliojam
Autorius: android
Data: 2016-10-18 10:51:32
"Nerijus" <nerijus_@_vkl_.l_t> wrote in message news:nsl4d1
> Pasakysiu, kad netycia uzhkliuvau, nes koks debilas gali telika ant zhemes statyti.

skiriasi kai tycia ir kai netycia. Tiek prekes pazeidimu pobudis, tiek ir kuno kalba incidento metu
jei yra kameros. Taipogi psichologine zmogaus reakcija i kaltinimus, jo elgesys ir pan. Tas gerai
jauciasi ipratusiems tai atskirt zmonems (apsauga, mentai ir pan.).
Sudejus viska i visuma, isvada gan aiski, kartais galima irodyt ir teisme.