Tema: Re: paspėliojam
Autorius: Satrapas
Data: 2016-09-29 19:58:34
Mano kinderis pernai budamas 2metuku senukuose sukule kazkoki pastatoma
sviestuva,tikrai ne dvieju bankiu alaus kainos.
Nu as aisku pasisiuliau nupirkti ta sviestuva,prisiemiau kalte sau.
Bet koksultante kazkur nuejus gryzo,ir pasake geros dienos jums,ir labiau
priziurekite vaikus.

Bet is tikruju man nepriimtina atejus i parduotuve vaikus paleisti kaip
shunis nuo grandines lakstyti po kiema.
O video ten aiskiai matosi kad motina nekontroliuoja padeties.