Tema: Re: paspeliojam
Autorius: Laimis
Data: 2016-09-30 00:59:24
Bronco rašė:

> Tada kalta parduotuvė. Tik man būtų keista, jei jie po tokio padėjimo
> drįstu grasinti teismais klientui. Man atrodo, sėdėtų tykiai ir
> džiaugtųsi, jog vaikas gyvas liko.

Skaitinėjau delfio komentarus, tai ten vienas prisistatęs dirbusiu
aviteloj aiškino, kad skalbyklės ant pakylėlių (matomai tokia praktika
ir kitur, kad klientai nenuspardytų), kurios neišsikišusios iš
skalbyklės perimetro, kad klientai kojų nesusižeistų ir avalynės
nesigadintų. Tai visai tikėtina, kad kokia europaletė realiai yra po
skalbykle, o skalbyklės atraminės kojelės yra praktiškai ties padėklo
riba/kraštais. Tada užtenka, kad slysteltų bent viena koja ir virstų ta
skalbyklė beveik savaime. Kaip tik šiandien kilnojau ~64 kg skalbyklę,
tai dėl svorio centro (jis apačioje) ji stebėtinai lengvai verčiasi ant
dviejų kojų.