Tema: Re: pasp?liojam
Autorius: svyt
Data: 2016-09-30 23:42:50
To personalo gal tik du zmones, is kuriu 1 isejo parukyt. kai
 buvau bigo aviteloj pavasary (sunui tableta pirkti) tai vienas
 isejo ieskot tableto i sandelibar kur, kitas snekejo su manim, o
 vaikis vis dinginejo, sugaudyt ner paprasta smalsu vaika, jam ten
 tiek idomiu dalyku.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----