Tema: Re: paspėliojam
Autorius: Bronco
Data: 2016-09-30 00:34:35
On 2016-09-30 00:21, Linas Petkevičius wrote:
> Ne - isvartyti negalima. Galima netycia nuversti ir parduotuveje ar
> muziejuje (irgi buvo teisme) tai bus ne tavo bedos.

Tai mes grįžom į diskusijos pradžią faktiškai. Aš tą patį ir sakiau, jog
netyčia galima, tyčia ne. O vaiko nepriežiūra ir jo paleidimas lakstyti
po prekybos centrą nelabai panašus į "netyčia" atliktą veiksmą, tiksliau
neveikimą.

Nebent, vaikas = šventa karvė, tada tegul laksto...

O kad Avitela nepripažino savo kaltės, labai puikiai skaitoma tarp
eilučių jų pranešime spaudai. Jų sukonkretinta mintis pranešime maždaug
tokia - "kalta pirkėja dėl savo vaiko nepriežiūros, jokių problemų su
prekių pastatymų pas mus nėra, yra tik emocinga vedėja, kuri dėl emocijų
nevaldymo nesilaikė mūsų AUKŠČIAUSIŲ PAGARBOS KLIENTUI standartų".
Trumpiau tariant "iešmininką radom, gal davai tildom kilusį triukšmą,
aa??" :)