Tema: Re: paspeliojam
Autorius: reples
Data: 2016-09-30 13:52:43
Maniau, dėl žemai esančio svorio centro, kaip tik sunkiau paversti. Nebent
tos kojos toliau nuo kraštų.
Prisiminiau savo labai seną Siemens - buvo sunki ir paversti ją buvo sunku,
kai po kojom norėjau kažką pakišti. Aišku, nebandžiau, kaip ji elgtųsi, jei
pora kojų nusprūstų nuo europaldėklo :)

"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message

> Skaitinėjau delfio komentarus, tai ten vienas prisistatęs dirbusiu
> aviteloj aiškino, kad skalbyklės ant pakylėlių (matomai tokia praktika ir
> kitur, kad klientai nenuspardytų), kurios neišsikišusios iš skalbyklės
> perimetro, kad klientai kojų nesusižeistų ir avalynės nesigadintų. Tai
> visai tikėtina, kad kokia europaletė realiai yra po skalbykle, o
> skalbyklės atraminės kojelės yra praktiškai ties padėklo riba/kraštais.
> Tada užtenka, kad slysteltų bent viena koja ir virstų ta skalbyklė beveik
> savaime. Kaip tik šiandien kilnojau ~64 kg skalbyklę, tai dėl svorio
> [...]

---
Sis elektroninis laiskas patikrintas del virusu  Avast antivirusines programines irangos.